BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

[Expert] Heb ik nog recht op enige garantie?

Bijdrage door gebruiker
14-05-2010
8 reacties
2,5 jaar geleden hebben we bij de expert een vaatwasser en een wasmachine gekocht.
In éérste instantie hadden we een goedkopere wasmachine op het oog, maar er werd ons door Expert dringent verzocht toch naar een iets duurder apparaat te kijken, waarop de AEG aangewezen werd.

De wasmachine zou namelijk volgens hen een veel langere levensduur hebben, dan de sterk afgeprijsde wasmachine die we eigenlijk op het oog hadden.

Uit vertrouwen zijn we toen dus gegaan voor de duurdere wasmachine, maar precies een half jaar na de garantieperiode van 2 jaar krijgen we stukken. De trommel draait niet meer.

Nou heb ik contact opgenomen met Expert, maar ik zou de reparatiekosten voor mijn eigen rekening krijgen. Ik vind dit erg teleurstellend, gezien ik juist op deze vaatwasser werd gewezen doordat deze zo'n lange levensduur zou hebben.

Nou is mijn vraag, wat zijn in deze situatie nou mijn rechten?
Moet ik deze kosten gewoon accepteren voor een wasmachine van ruim €500,- euro?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.