Hallo Allemaal,
Ik kreeg ''even'' een berichtje van essent dat ze mij over 3 jaar geen electriciteit hadden berekend en of ik even(binnen 14 dagen)bijna 1000 euro over wil maken.
Geen Specificatie of niets erbij alleen maar excuses voor het ongemak...
Ik heb hier dus over gebeld,gefaxt en gemaild en gezegt dat ik het hier dus niet mee eens ben en gevraagd om specificaties.
Deze konden ze mij dus niet leveren en een verklaring hebben ze er ook niet voor .
Ik heb de jaarafrekeningen met verscheidene andere vergeleken die ongeveer evenveel verbruikten en dat klopte zo ongeveer met die van mij.ook met dubbeltarief meter en hier ligt waarschijnlijk het probleem,de zogenaamde netwerkkosten zijn hoger bij mij dan bij de 2 andere waar ik het mee heb vergeleken.
Kunnen ze mij zomaar even een Factuur sturen van een aantal jaren geleden zonder specificatie,terwijl je al twee eindafrekeningen hebt gehad waarvan je toch mag uitgaan dat die kloppen en waar je ook al moest bijbetalen?
Zo kan ik mijn klanten ook nog na 2 jaar nog wel even een factuur sturen en zeggen dat ze nog een gedeelte niet betaald hebben....ze zien me aankomen.
Hoor het graag van jullie.
Met vriendelijke groet,
Harry