Mijn moeder is kortgeleden overleden ,ze had samen met mijn vader een testament op de langst levende,na het overlijden van mijn vader ben ik 20 jaar mantelzorger geweest,nu is mijn moeder overleden en zijn er wat spaarcenten ,ik heb het netjes in drieën gedeeld ,aangezien ik twee broers heb ,die nooit wat gedaan hebben ,helaas is de wet ,gelijke delen ,!Nu is het zo dat mijn vader in de gulden tijd bij leven 10,000gulden geïnvesteerd heeft in een gezamenlijke boot ,nu zeggen mijn broers dat ik nu nog dat bedrag door drie moet delen en hun ,hun deel moet geven Wie kan me hier een goed antwoord op geven ?