ik heb in december 2009 een rekening gekregen van oxxio over de periode 27 maart 2004 tot 27 juli 2006. ik ben al jaren bij een andere energiemaatschappij
mijn vraag is, moet ik dat zomaar betalen en kan dit wel zovele jaren later? ik heb helaas geen gegevens meer over deze periode , er wordt zelfs al gedreigd met de deurwaarder en afsluiting terwijl ik niks van hun afneem,