Goededag,
Ik heb een vraag met betrekking tot betalen van een energienota. Omdat ik Weinig financiële ruimte heb lukt het mij niet om twee facturen van energiedirect te betalen in een maand. Dus heb ik hun gevraagd of ik dit kon splitsen in meerdere termijnen. Dit Was hun antwoord :
Beste heer ****,
Naar aanleiding van je e-mailbericht, bevestig ik je het volgende.
Ik kan helaas geen betalingsregeling treffen voor een termijnbedrag. Een termijnbedrag is al een betalingsregeling op de jaaarafrekening.
Ik wil je er wel op attenderen dat onze incassoprocedure doorloopt en dat er kosten bij komen als je nog langer wacht met betalen van het termijnbedrag van 24 september 2015. Lukt het niet met je betalingen zoek dan op tijd hulp bij je gemeente.
Ik hoop je hiermee voldoende geínformeerd te hebben.
Vragen?
Bekijk de veelgestelde vragen op www.energiedirect.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
**********
Energiedirect.nl Klantenservice
En als toevoeging op deze situatie waarom dit is ontstaan omdat de eerste incasso niet gelukt is heb ik het zelf overgemaakt. Die kreeg ik weer terug maar als ik kijk in mijn online bankieren omgeving dan zie ik toch echt dat er twee bedragen zijn afgeschreven in september waarvan een terugstorting. Dan is het toch zo dat er alsnog betaald is of ben ik nou zo kortzichtig?
Omdat ik meerdere vaste lasten heb en bij de woonstichting een eerdere huurtermijn in termijnen betaal lukt het mij gewoon niet om ook nog eens energiedirect in een keer 168 te betalen.
waarom is het gewoon niet mogelijk voor andere opties dan die zei mij voorstelde? Ik wil graag advies voordat dit uit de hand loopt. Ik vind hun service slecht je krijgt iedere keer een ander persoon via mail en ieder keer geen oplossing.