BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Energie Service Noord West

Bijdrage door gebruiker
11-11-2011
1 reactie
Bij Energie Service Noord West heb ik om een reparatie gevraagd. De vewarmingsketel huur ik bij hun. De boiler heb ik gekocht. Zij kwamen keurig en de reparatie was ook prima. Maar de zaak na afloop opruimen en afwerken gebeurde niet. Het omhulsel en de kap / deksel van de boiler (inclusief isolatie materiaal grote dingen ) werd niet terug geschroefd. Dit werd op de grond achtergelaten en lag aardig in de weg. Zelf kon ik het niet terugplaatsen. Te hoog, te zwaar, te moeilijk. Dit heb ik door een klusser laten doen : 15 euro. Op de rekening van 36euro 16 heb ik 3 euro ingehouden en geschreven waarom. Brief terug : ze hadden die drie euro niet contant ontvangen. Tja, zij hadden dit werk ook niet uitgevoerd, maar iemand anders, die ik er voor betaald heb. Ze hebben intussen al het nodige geld aan postzegels uitgegeven om me telkens een rekening van drie euro te sturen. En nu schakelen ze een incassobureau in. Maar excuses dat ze de werkzaamheden niet afgerond hebben, is er niet bij.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.