Vorige maand ben ik overgestapt naar NUON, omdat ik die netter en beleefder vind, krijgt ik een eindnota die
2x zo hoog
is, als die van vorig jaar en ik heb niks bijzonders gedaan of verbruikt.Maar wat kun je daar aan doen, zonder dat je je blauw moet betalen, hoe kun je nagaan wat er aan de hand is, de enige optie die ik heb kunnen vinden is dat eneco de meter na komt kijken en als er volgens hun niks aan de hand is, dan moet ik dat ook nog betalen en ik geloof echt niet dat ze daar eerlijk in zijn.Dus wat kan ik doen?? De eindstand heb ik gecontroleerd en die klopt met wat ik opgenomen heb.