BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Eindnota van Eneco is te hoog en wat nu??

Bijdrage door gebruiker
04-11-2007
19 reacties

Vorige maand ben ik overgestapt naar NUON, omdat ik die netter en beleefder vind, krijgt ik een eindnota die

2x zo hoog

is, als die van vorig jaar en ik heb niks bijzonders gedaan of verbruikt.Maar wat kun je daar aan doen, zonder dat je je blauw moet betalen, hoe kun je nagaan wat er aan de hand is, de enige optie die ik heb kunnen vinden is dat eneco de meter na komt kijken en als er volgens hun niks aan de hand is, dan moet ik dat ook nog betalen en ik geloof echt niet dat ze daar eerlijk in zijn.Dus wat kan ik doen?? De eindstand heb ik gecontroleerd en die klopt met wat ik opgenomen heb.
Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)