BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

eindafrekening

Bijdrage door gebruiker
24-06-2009
2 reacties

moet Eneco zich bij eindafrekeningen ( herberekening van de originele eindafrekening ) houden aan een termijn waarin zij die nota sturen en of voorleggen.Ik heb nu al 1 keer uitstel van betaling gehad op de eindafrekening die niet klopt,....maar wacht nog steeds op de nieuwe afrekening.Dit al bijna 2 maanden .Dit alles omdat ik gelukkig ben overgestapt van die mafia bende naar woonenergie.nl.Maar ik heb Eneco al verteld dat ik niet van plan ben om elke maand te moeten bellen voor uitstel, omdat zei maar niet met de afrekening over de brug komen.Kan dit gewoon maar duren of zit ook hier een tijds limiet aan voor Energie maatschappijen . En als Eneco naar 2 maanden opzegtermijn nog steed nota`s stuurd terwijl ik volgens woonenergie allang van hun stroom krijg,kan ik ze dan zonder gevolgen verscheuren.Want ik heb geen zin om hun zaakjes te gaan oplossen !!!Alvast bedankt ,greetz Karl.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.