BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Eigendom niet terug na reparatie.

Bijdrage door gebruiker
07-03-2011
10 reacties
Beste lezer,

Ik zal dit, voor uw leesgemak, onderverdelen in stappen.
Op hoop dat u mij kunt helpen met het volgende:

>> Ik koop een Acer laptop bij It's Electronics.
>> Laptop blijft sporadisch en zonder enige reden uit gaan.
>> Ik breng de laptop terug bij It's Electronics ter reparatie.
>> De medewerker geeft mij een reparatiebon/nummer mee.

>> De laptop komt na een paar weken terug.
>> Er wordt mij een sms bericht gestuurd dat ik de laptop
kan komen ophalen.
>> Ik ben echter niet in staat om de laptop meteen
op die dag op te halen.
>> Ik besluit de volgende dag de laptop op te halen.
>> De deuren van It's Electronics zijn gesloten i.v.m.
faillissement.

-----> Hoewel problematisch, is dit echter nog niet het probleem > Mijn laptop, die al bij aankoop afbetaald is, zit nu achter gesloten deuren.

>> Ik wordt doorverwezen naar de website 'Impact Retail'.
>> Daar staat een formulier op die ik kan invullen.
>> Ik vul deze maar liefst 6 keer in.
>> Ja, ik ben een neuroot.
>> Ik bel 4 keer met de klantenservice.
>> Deze geeft aan voor mij niets te kunnen betekenen.
>> Ik moet maar gewoon de informatie op de website in
de gaten houden, want daar staat alles op..

>> De website van Impact Retail doet het al ruim een week NIET MEER! Klantenservice? Ook gesloten!

>> De curator (iemand van VIL Advocaten) zou blijkbaar
contact opnemen met mensen, indien ze een formulier hebben ingevuld.

>> Ik wacht nu al 3 maanden op een laptop die noodzakelijk is voor school/werk gerelateerde zaken.

Ik voel me compleet machteloos. Ik heb het gevoel alsof ik maar van de ene naar de andere website gestuurd wordt. Formulieren die tevergeefs worden ingevuld, telefoonnummers die het niet meer doen, e-mails die niet beantwoord worden...

Ik ben ten einde raad.

Kan iemand mij alsjeblieft hierin helpen?

Kan ik mijn laptop gewoon terug krijgen? Zo ja, hoe? En wanneer?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.