Heb bij EcoForest geld belegd op 12 Jan.2007. Kreeg op 28 juni j.l. bericht dat zij geen vergunning kregen van Wet FinancieleZaken toegekent door Autoriteit Financiele Markten. en hun activiteieten daardoor stopte. Er zou een bestuur gevormd worden door de participanten die zich konden opgeven. de brief is van 23 aug. en heb niets meer vernomen. Telefoon afgesloten, email adres niet meer geldig. Graag zou ik contact willen hebben met andere gedupeerde. Dan kunnen wemet meerdere naar een advocaat stappen. Gr. Annet