gister 17-09-2007 heb ik in de naam de koninging een dwangbevel van de gemeente ontvangen, gemeentelijke belastingen 2005
alleen hier staat een kentekennummer van een auto op die helemaal niet van mij is en die de deurwaarder heeft weggestreept met een dikke zwarte stift.mag dit? en ben ik dan ook wel verplicht tot betalen?