BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Duur horloge kapot binnen garantie periode

Bijdrage door gebruiker
20-04-2011
2 reacties
Hallo,

ik heb voor een jubileum een duur horloge kado gekregen, en binnen een jaar liep die niet meer. Alhoewel de garantieperiode 2 jaar was, werd mij verteld dat de reparatie er niet onder valt. Ik ben er normaal mee omgegaan (maar wel dagelijks gedragen), maar volgens de leverancier moest het toch voorzichtiger. Wat zijn mijn rechten en plichten hierin? Ik kan onmogelijk bewijzen dat ik er niet onvoorzichtig mee ben omgegaan, en zij hebben me detailfotos gestuurd waarin groot uitvergroot een deukje te zien is op de kroon. (wat de reden is voor hun weigering dit door garantie te laten vallen). Is hier jurispudentie over?
Het gaat om honderden euros.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.