Hadden 10 stuks prachtige dubbele verduisterende honinggraat plissegordijnen top down bottom up systeem gekocht, compleet op maat laten maken.Eerst gingen alleen de meestgebruikte bedienings koorden stuk, knapten stuk voor stuk maar toen we deze niet meer konden bedienen begaven al gouw de anderen het ook! Ruim binnen 1 jaar na aanschaf.
De plissegordijnenexpert deed heel vreemd of dit wel of niet onder de garantie viel, uiteindelijk werd alles kosteloos gemaakt. Echter, alles bleek gedeeltelijk hersteld en 1 plisse ook nogverkeerd in elkaar gezet, compleet onbruikbaar nu.Hier niet mee akkoord gegaan, direct gebeld en gezeggd dat ze dit kunnen komen halen. We hadden naast de schade van 2500 euro ook zeer veel ongemak gehad door de lange afhaal en hersteltijden (langer dan beloofd en werden nergens van op de hoogte gesteld).
Uiteraard, niets geen geld terug of vervangend product min de aanschafkosten, alleen een korting op een volgend product. We hebben omdat we de inkijk en kou zat waren direct een inferieur vervangend product besteld waar men wel een stevig stalen koordje bij kon leveren. Weer 750 euro verder.
Mijn vraag aan u is,
Wat zou redelijk of eerlijk zijn in dit geval? Wat zou u doen?
..Spijt dat we de rechtsbijstand toch niet hebben ingeschakeld.