BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

dubbel klantnummer bij enco

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
23-03-2006
  •  
10 antwoorden
  •  

Mij rest de volgende vraag.

Eneco heeft mijn adres aansluiting om de een of andere duistere reden dubbel in hun systeem staan. Men haalt steeds dubbel geld van mijn rekening af, deze boek ik direct terug. Meerdere telefoontjes gepleegd waarin ze hun fout erkennen en het zullen herstellen. Ook via mail beloven ze het probleem snel op te zullen lossen. Maar tot op de dag van vandaag is dit niet gebeurd en nu moet ik bewijzen dat ik geen geld hebt ontvangen van Eneco. Ik heb vandaag alle bedragen en een begeleidend schrijven aangetekend verstuurd. Wat is mijn recht eneco blijft beweren dat ze geld krijgen voor een aansluiting die al betaald is ondanks dat ze de bewijzen hebben. Wat kan ik nu nog voor stappen ondernemen.

Alvast bedankt voor jullie reacties

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.