In 2003 zijn wij een doorlopend krediet aangegaan bij de DSB Bank. Dit krediet is geheel ingelost in maart 2008. Ik ontving eind maart 2008 hierover ook een brief van DSB dat het krediet was ingelost en zou worden afgemeld bij de BKR. Begin februari moest ik in onderhandeling met een hypotheekverstrekker voor een nieuwe hypotheek, maar uit de door hen opgevraagde BKR gegevens bleek dat dit krediet nog steeds niet is afgemeld bij de BKR als zijnde ingelost. Sinds 6 weken ben ik "in gevecht" met de DSB om het krediet afgemeld te krijgen, en ik mag wel zeggen dat ik ronduit onbeschoft behandeld wordt. Even voor alle duidelijkheid+ WE HEBBEN HET HIER NIET OVER EEN ACHTERSTANDSCODERING! Ik ben een nette betaler en heb geen negatieve melding bij de BKR van wie dan ook. Het gaat hier simpel en alleen om het feit dat het nog steeds niet afgemelde krediet het mij onmogelijk maakt een nieuwe hypotheek te krijgen. Bij de DSB staan ze mij niet meer telefonisch te woord, ze gooien gewoon de hoorn er op. Emails, brieven en aangetekende brieven worden niet beantwoord. Op advies van een advocaat heb ik reeds een aangetekende brief verstuurd naar de directie met mijn klacht en hen gesommeerd mijn krediet zsm af te melden. Ik kreeg een bedankbriefje voor de genomen moeite en een IRIS/cheque van een tientje....alsof ik hier iets mee opschiet....ik wordt dus duidelijk niet serieus genomen, maar kom ondertussen wel in de problemen met mijn nieuwe hypotheek.