Hallo,
Ik kreeg van de dsb te horen dat mijn hypotheek voor een jaar verhoogd werdt naar 3,8%. Dit vond ik te hoog en heb ze een brief gestuurd, hier kreeg ik geen antwoord op! Ik heb iemand van de postbank gebeld om de twee hypotheken over te sluiten. Tot mijn verbazing hoorde ik dat mijn pand 150.00 euro waard is en dat ik al een hypotheek bij de dsb heb van 211.622 euro. Ik kan dus geen kant op en ze kunnen de hypotheek verhogen tot 6% want ik zit eraan vast! Kan mij iemand advies geven?
Karel