heb in augustus voor mijn verjaardag een cadeau abonnement gekregenvan Margriet 26 weken voor 26 euro.zou van zelf stoppen.dit zou aflopen op 23 jan 2009maar nu wordt er gezegd dat ik tot eind van het jaar moet bet.heb al 3 keer een aanmaning gekregen en het wordt iedere keer hoger.ze dreigen met een incassobureau.leuk verjaardags kadoheb een brief waarop staat laatste nr is op 23 jan 2009wat moet ik nu doen?