Half februari jl. bestelfe ik bij 'Bon-Prix" 6 artikelen. Toen deze naar enige tijd arriveerden bleek 1 artikel niet aanwezig. Het werd wel genoemd, er stond bij bedrag "4wk". Enige dagen later ontving ik het ontbrekende artikel toch (met een apart factuurnummer). Daar ik toch niet erg weg was van de artikelen besloot ik één pullover te houden en de rest, óók het late pakje. terug te sturen in de grote doos waarin de eerste 5 artikelen aan mij werden gestuurd. De doos is opgehaald door Selektvracht en enige tijd later bleek dat 4 artikelen van mijn rekening waren afgevoerd. Bij Bon Prix claimt men nu dat ik het vijfde artikel wel heb behouden, en eist men geld daarvoor en dreigt men met een incasso-bureau... Ik weet voor 100 % zeker dat ik het artikel heb teruggestuurd en heb tot nu toe geweigerd te betalen voor iets wat ik niet heb.Wel heb ik in een brief uitgelegd hoe ik het teruggestuurd heb, maar dat helpt niets... Wat nu?
Wie schetst mijn verbazing