Heb in 2012 een doorlopende annuleringsverzekering via D-Reizen bij Unigarant. In januari 2017 via D-Reizen een reis geboekt, maar doordat mijn man op 19 april van dit jaar een hartinfarct heeft gehad moesten wij de reis annuleren van de cardioloog. Dat hebben wij op 26 april ook gedaan. D-Reizen vertelde daarop dat wij zelf met Unigarant contact op moesten nemen om de annulering door te geven, om vervolgens ons geld terug te kunnen krijgen. Nu blijkt dat wij helemaal niet bekent zijn bij Unigarant, terwijl wij wel een polisnummer hebben. Unigarant heeft toch een schadeformulier naar ons opgestuurd, met de opdracht alle papieren (polisblad, boekingsnota en de annuleringsnota) op te sturen. Dit aangetekend verstuurd, nog geen 2 dagen later kreeg ik alles teruggestuurd, met de mededeling dat D-Reizen niet meer bijj unigarant zit maar bij Allianz. Wij zijn daarop weer naar D-Reizen gegaan met de vraag, (wat nu). D-Reizen zegt nee de verzekering is bij Unigarant afgesloten, daar bent u verzekert, maar wij zijn uiteindelijk niet bekent bij Unigarant. Wij hebben ook de andere jaren geen factuur of e-mail ontvangen van Unigarant om een betaling te voldoen, maar er wel van uitgaande dat wij een doorlopende annuleringsverzekering hebben. Zij zullen het nu Onderling uitzoeken wat er nu mis is gegaan. Mijn angst is nu dat wij ons geld niet terug krijgen 1500,- euro. In mijn ogen zit Unigarant fout, deze hebben de verzekering niet doorgezet, terwijl dat wel de opdracht was. Kunt u mij helpen welke stappen ik moet ondernemen om ons geld terug te krijgen.
Bij voorbaat dank,