BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Door fout monteur onnodig nieuwe oven gekocht.

Bijdrage door gebruiker
15-02-2019
11 reacties
Onze oven werkte niet meer, dus een monteur naar laten kijken. Conclussie, of nieuwe printplaat of nieuwe oven. Onze keuze, een nieuwe oven, maar bij een andere winkel waar deze goedkoper was. Per toeval blijkt dat de printplaat niet goed terug geplaatst is en dat de oude oven gewoon nog werkt. Naar veel gedoe hebben wij de voorrijkosten en reparatiekosten uiteindelijk niet hoeven te betalen. Nu zijn wij toch op onnodig veel extra kosten gejaagd. Hebben wij recht op vergoeding of tegemoetkoming in die kosten?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.