Ik ben een half jaar geleden lid geworden van een site.
Kort daarna heb ik een éénmalige donatie gedaan, zodat ik in die periode gebruik kon maken van PRO-diensten.
Nu is dit bedrag opnieuw van mijn rekening gehaald.
Volgens de organisatie omdat ik een jaarabonnement af heb gesloten.
Op de vraag waar ik dit terug kan vinden, krijg ik een (algemeen) foto-bestandje te zien met de optie die zou hebben aangeklikt.
Ik heb de bank gebeld met de mededeling dat ik het bedrag terug wil laten storten en heb dit ook doorgegeven bij de organisatie.
Zij mailen dat ik dit moet annuleren omdat er anders kosten worden gemaakt die naar mij worden doorgeschoven.
Hoe moet ik de situatie aanpakken? Ik blijf van mening dat ik geen abonnement heb afgesloten want als dat zo zou zijn, moeten zij daar toch bewijs van hebben?