BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

digid ervaringen

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
27-02-2007
  •  
18 antwoorden
  •  

Hallo, In januari heb ik twee digid codes ingevoerd , zowel voor mij als voor mijn vrouw. beide codes werkten goed .Meerdere malen getest!! Nu op het moment surpreme IB versturen werkt een van de codes niet. Probleem de IB aangifte kan er niet uit . Er is een hulpnummer 0800-0230435. Er zijn hier best hulpvaardige medewerkers/sters van 0800 uur tot 2200 uur . En vrij snel bereikbaar .Nu mijn vraag .Hoe is de ervaring in het (land ) met dit systeem ? Het lijkt mij verstandig vroegtijdg e.e.a. uit te proberen .Ik denk namelijk dat een en ander niet helemaal naar wens verloopt en de IB moet toch voor 1 April naar de fiscus .Graag reacties B

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.