Geachte heer,mevrouw,
Via weekendjeweg hotel Abrial geboekt in Parijs ( 2 kamers )
Vanaf het eerste moment bij binnenkomst in het hotel liep het allemaal al niet lekker.
Ik moest toeristenbelasting betalen die ik al had betaald aan weekendjeweg.
Na telefonisch contact uiteindelijk met weekendjeweg de toeristenbelasting wel met moeite terug gehad.
Toen kregen we de kamers toe gewezen.
Ik heb meerdere malen contact gehad met weekendjeweg over de staat van de kamers en wat er allemaal fout was/ging.
De gesprekken met de receptie van het hotel liepen ook niet echt soepel.
Op zondagochtend 10 december is er uit mijn hotelkamer een geldbedrag ( € 1265,- ) gestolen, toen wij zaten te ontbijten.
Ik ben gelijk naar de receptie gelopen gegaan om dit te melden.
Er werd erg laconiek gereageerd op de toon dat is niet ons probleem.
Gelijk weekendjeweg op de hoogte gesteld en mijn verhaal gedaan.
Die zouden contact opnemen met het hotel.
Het bleek uit het telefoongesprek tussen weekendjeweg en de receptionist dat er geen medewerking verleend zouden en dat ik maar naar de plaatselijke politie moest gaan.
Ik heb mijn reisverzekering Unive ook gelijk op de hoogte gesteld.
Die vertelde mij ook dat ik gelijk aangifte moest doen.
uiteindelijk een proces verbaal laten opmaken bij de plaatselijke politie.
Bij thuiskomst in Nederland 11 december weer contact gehad met weekendjeweg en Unive reisverzekering.
Unive heeft € 350,- overgemaakt voor de geleden schade.
weekendjeweg heeft een cadeaubon van € 75,- toegestuurd via de mail en gelijk verteld dat zij niet het hotel aansprakelijk kunnen stellen.
Voor de rest is het mijn probleem en als ik het nodig vind kan ik contact opnemen met de Franse politie.
Hoe nu verder??????
ik hoop graag op een reactie.
met vriendelijk groet,
Marcel de Wilt