geachte lezer,gisteren is mijn portemonee en mijn mobiel in het fitness centrum gestolen. Ik had mijn spullen niet in een kluis, maar gewoon in de kleedkamer achtergelaten. Daar geld: spullen achterlaten op eigen risico, wat ik ook begrijp.Ik ben mijn: paspoort,turkse ID-kaart, bankpasje en mijn mobiel + sim-kaart kwijt.Ik heb alles al laten blokkeren, maar nou is mijn vraag:wie gaat nou al die geldbedragen betalen. Ik moet alles opnieuw aanvragen?gaat de verzekering, de dief of moet ik dat betalen?alvast bedankt voor uw hulp en aandacht