Ik wil wat inlichtingen over dexia.
Krijg via een oud adres een incasso brief over achterstallige
betalingen,van mijn zoon die al ong.9 jaar in G.B.woont.
Een bedrag van 1.666,46 te betalen binnen 5 dagen
Anders zal het worden verhoogd met proceskosten en excecutiekosten.
Kan iemand mij iets vertellen over dexia