5 jaar geleden heb ik voor mijn dochter van toen 16 jaar een spaarrekening afgesloten bij Spaarselect. MaarSpaar selectheeft voor ons een ALLROUND SPAREN afgesloten bij Bank Labouchere dat was een lease-eveneenkomst en volgens Spaar Select kon dat niet mis gaan en toen hebben ze ons een prachtig rekeninsommetje voorgehouden als zij 5 jaar lang elke maand 45,38 euro in zou leggen zou ze na 5 jaar een heel mooi bedrag over houden. In tussen zijn mijn man en ik gescheiden en heb ik geen erg meer in deze spaarrekening gehouden tot zij vandaag bij mij kwam met alles omdat hij 30 april 2004 was afgelopen. Het bleek dat hij inmiddels was overgenomen door U raad het al DEXIA en ik bellen om te vragen wat zij ervan over hield nu blijkt dat zij niks overhoud maar een schuld heeft van 800 euro dus dat kind in tranen want als je 5 jaar lang elke maand ongeveer 50 euro spaart is het wel leuk als je wat overhoud. Nu heb ik via de media gehoord dat je iets moet ondernemen maar ik weet alleen niet wat wie kan mij wijzer maken???? Ik zou het zeer op prijs stellen als ik hier antwoord op kan krijgen hoe en wat te doen zodat ik toch kan proberen om voor haar minimaal de schuld die er staat kwijt te laten schelden en het liefs wat zij heeft gespaard terug te vorderen. Hopend dat iemand mij hier antwoord op kan geven alvast bedankt.