zit met een probleem, in 1993 hebben mijn parner en ik een dlk afgesloten bij de toen nog bestaande IDMbank.
we zijn na een paar jaar in de problemen gekomen en achterstallig geweest met betalen en naar deurwaarder flanderijn en van eck doorgestuurd in 1996.
nu 14 jaar verder zit ik nog steeds vast aan flanderijn en van eck vast de hoofdsom is allang voldaan, maar in die 14 jaar hebben ze rente berekend over de hoofdsom die was 20.000 gulden vertaald naar euro 10.000 euro, en de rente is nu nog 10.000 euro als ik die in 14 jaar betaald zit ik weer aan een rente van 10.000 euro en zo blijf ik aan de gang en kom hier nooit meer vanaf, ik heb gevraag om finale kwijting maar daar beginnen ze niet aan, wat moet ik nu, nog 14 jaar betalen en dan weer 14 jaar betalen dan ben ik ondertussen gepensioneerd en ben ik nog aan het boeten voor een fout op mijn 34e kunt u mij raad geven of hier iets mee doen, het is te bizar voor woorden.groeten joke van berkel.