Vervolg van mijn eerdere vraag.
Ik heb op aanraden van Marcel75 de Kamer van Toezicht geschreven en deze hebben een datum vast gezet om naar hen toe te gaan om met deze notaris te vergaderen. Wij moeten hiervoor 600km rijden en weten niet zeker of wij in het gelijk worden gesteld niemand durft een ja of nee antwoord te geven.