BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Decor wonen

Bijdrage door gebruiker
24-02-2021
813 keer bekeken
10 reacties
Beste, Wij hebben een bank besteld via Decor wonen. Deze aankoop is online geregeld. De bank is geleverd op 19-02. Wij zijn niet tevreden over de bank en de prijs kwaliteitsverhouding. We hebben contact opgenomen met de klantenservice direct na dat de bank geleverd is en gelijk aangegeven dat de bank retour komt en wij van de koop af willen zien. De klantenservice geeft aan dat ze geen retourbeleid hebben. We proberen inmiddels al sinds vrijdag 19-02 tot een oplossing te komen, helaas lijkt dit onmogelijk van uit hun. Kunnen jullie hier in iets voor ons betekenen? Met vriendelijke Groet,
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.