Bemiddelingskosten in rekening brengen bij cliënten en zorgverleners kan dat zomaar? En de cliënt moet per gewerkt zorguur 6.55 euro bemiddelingskosten betalen en 12 euro administratiekosten voor beheer pgb. en administratie. Zorgverlener betaald 0.50 euro per geleverd uur aan zorg en 25 euro administratiekosten. Als er nu nog iets gedaan werd door het bemiddelingsbureau, nee de zorgverlener regelt zelf de te werken uren bij de cliënt en coördneert de zorg. En de administratie laat te wensen over veel fuoten en betalingen zijn veel te laat. Zo worden bemiddelingsbureau's slapend rijk van het het geld van mensen die dit eigenlijk voor hun zorg nodig hebben. Zijn er meer mensen die dit herkennen en wat kan je er aan doen aan die woekerpraktijken.