Hallo,
Heeft iemand zijn geld terug kunnen krijgen via deze organisatie? Ik kan niemand bereiken en heb al meerdere (4) mede-organisaties benaderd. Het evenement is vorig jaar niet doorgegaan door Corona en zal over twee weken weer plaats vinden, alleen zegt de organisatie van het dorp waar het gehouden zou worden van niks te weten. Ook hebben zij geen gegevens meer van vorig jaar. Ik wacht nog op één reactie via rijssenbeek producties.
Iemand die mij kan helpen om mijn 52 Euro terug te krijgen? Er zullen vast meer mensen zijn met dit probleem.
Alvast bedankt.