De Lotto had onlangs een leuk aanbod. Speel per abonnement en ontvang als welkomstcadeau een straatje 1/5e Staatsloten. Dat leek me wel wat. In "Mijn Lotto" las ik dat ik het welkomstgeschenk uiterlijk 2 weken na de start van mijn deelname zou ontvangen. En mocht dat niet zo zijn dan zou ik daarover bericht ontvangen. Nou, ik speel mee vanaf 11 maart, afschrijving speelbedrag was OK. Maar twee weken later nog geen welkomstcadeau ontvangen., Afgelopen maandag maar eens gebeld met de Lotto. Lang in de wacht gestaan, uiteindelijk iemand van de Lotto aan de lijn. "Goh, wat raar dat u dat geschenk nog niet hebt gehad. Heeft u een klein momentje? Dan vraag ik het even aan mijn leidinggevende". En na weer een tijdje wachten: "Nou u krijgtt dat geschenk pas in juni." Huh, hoezo? Ik zou het toch uiterlijk 2 weken na mijn eerste deelname ontvangen? Hoe kan dat nou?"
"Ja dat weet ik ook niet hoor. Dag meneer." Ik had nog gevraagd of ik zelf even die "leidinggevende" aan de lijn kon krijgen maar nee, dat ging niet. En zelf dan maar dat straatje loten kopen en declareren bij de Lotto, nee daar konden ze niet aan beginnen.
Is de Lotto een louche bedrijf dat zich niet aan zijn afspraken houdt? Het lijkt er wel op. Uit onvrede meteen maar mijn Lotto abonnement opgezegd, want stel je voor dat je een prijs wint en je hoort verder niks.Pas als je dan bij ze aan de bel trekt hoor je dat je je prijs pas maanden laten zal ontvangen.
Dat ik woedend heb opgezegd laat echter niet onverlet dat ik nog steeds recht heb op dat straatje Staatsloten. Want dat zou ik krijgen toen ik nog meespeelde. Zie bijgaande scan uit "Mijn Lotto".
De Lotto is ook actief op Facebook.Daar heb ik vanmorgen geklaagd. Als antwoord stuurde men mij het Spelersreglement. en daarin staat dat het welkomstcadeau pas wordt verstuurd na de DERDE succcesvolle incasso en die vindt pas plaats in juni/juli. Maar in "Mijn Lotto"staat expliciet dat ik uiterlijk twee weken na de EERSTE succesvolle incasso (dat was 11 maartt) dat straatje Staatsloten krijg. Zie bijgaande scan.