Zondag heb ik een opdracht gegeven aan de ABN AMRO om een opdracht te aflossen van mijn hypotheek. Deze opdracht heb ik online gegeven, Daarna heb ik gelijk contact genomen met de bank om deze opdracht te verwijderen. IK kreeg iemand van de klanten service dat ik moet maandag terug bellen, deed ik maandag om 7:30 niemand was aanwezig van de afdeling hypotheek. Ik vroeg als het kan een notitie gemaakt worden over een fout . het is de notitie gedaan maar de bank wil niet verwijderen de opdracht.
Ik wil graag mijn rente verlagen en mag niet van de bank omdat kan niet 2 opdrachten te gelijk. Ik heb al doorgegeven dat mijn prioriteit 1 is verlagen van mijn hypotheek maar de bank wil niet doen.
Als ik ga inloggen staat dat nog in behandeling is. Maar ze hebben een e-mail gelijk gestuurd als bevestiging.
Staat op de web dat kan ik niet andere aflossing doen, maar ik wil niet andere aflossing k wil mijn rente wijzigen en de bank wil niet reageren.