we hebben op 09-02-2010 dass ingeschakeld voor rechtsbijstand i.v.m.met diefstal van auto en de verzekering wil maar een gedeelte uitbetalen auto was allrisk verzekerd.Als we Dass bellen zeggen ze dat ze terug bellen om de zaak te bespeken maar we horen niks.\Wat moeten we hier aan doen?Heeft iemand een goede tip want onze auto is al van Oktober 2009 gestolen en de verzekering heeft ons ook aan het lijntje gehouden met van allerlei smoesjes.En nu dus ook Dass.