BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

dagvaarding

Bijdrage door gebruiker
20-02-2009
5 reacties

Wij hebben onlangs een dagvaarding van De Jong gerechtsdeurwaarders ontvangen, voor een bedrag die wij bij canal nv moeten betalen, hier hebben we een tijd schotel van gehad omdat er bij de woning geen kabel was.

Nu zijn wij in financiele problemen gekomen, waardoor we ons hebben moeten verkopen met het nodige verlies. Wij hebben toen per direkt de schotel opgezegd, hierop kregen we het antwoord dat we niet op tijd hadden opgezegd binnen het opzeg termijn, en dat we alleen met geldige reden op konden zeggen.

We hebben toen met onze maatschappelijk werker die ons hielp bij het aanvragen schuldsanering, een brief voor opzeggen en een kopie aanvraag schuldsanering hierbij gedaan, Als antwoord hierop kregen wij te horen dat dit geen geldige reden was om vroegtijdig op te zeggen.

Inmiddels lopen wij(door foutje aanvraag bij gkb al 1 jr)bij de gemeentelijke kredietbank drenthe in budgettering in afwachting aanvraag wsnp, dus ons loon gaat rechtstreeks naar het gkb en wij krijgen weekgeld voor eten.

We hebben al geprobeerd het deurwaarders bureau te bellen en te mailen, maar krijgen ze niet te pakken.

Wat zouden wij nog kunnen doen? De maatsdchappelijk werker heeft ondertussen het dossier al gesloten, en zegt dat hij de brierven niet meer heeft.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.