Vorige jaar heb ik het Doeboek van Zeppelin gekocht. In het boekzat een bestelbonwaarmee ik een abonnement kon aavragen. Leek me leuk als kadotje voor mijn dochter. Ik heb dus de bestelbon ingevuld en opgestuurd. Op 11 September is het bedraag van 32,50 van mijn rekening afgeschreven, maar ik kreeg nog geen boek. Met C&Z gebeld, toen kreeg ik te horen dat ze zouden zo snel mogelijk sturen, niet dus. Ik krreg mijn eerste boek pas einde november, en was niet de Zeppelin doebokje 30 van september ( waar ik recht op had) maar de Zeppelin Sint van 31 oktober. En zo ging altijd! Altijd te laat en kwaam alleen na heel veel bellen met C&Z. Ik zou 6 uitgaven krijgen, wat gelijk saat aan één jaar abonnement, maar ik kreeg, uiteindelijk maar 4. Ik bleef bellen en kreeg te horen dat in orde zou komen. De laatste keer toen ik belde zei ik dat ik mijn abonnement wou opzeggen. Ik was vandaag bezig met de brief om op te zeggen, toen kreeg ik mijn bankafschrift, waar stond een afschrijving van C&Z op 26-05. Is dat normaal? Kan ik de abonnement nog opzeggen of ben ik te laat? Heeft iemand hier ervaring mee?