BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Creditnota ontvangen, bedrag na 3 maanden nog niet terug gestort gekregen.

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
26-07-2006
  •  
5 antwoorden
  •  

Hallo,Ik heb een vraag m.b.t. tot het terug ontvangen van een creditnota.Ik heb bij mijn vorige internet provider tegelijk met mijn oudershet abonnement opgezegd per 17-3-2006.Hetabonnementsgeld was reeds betaald en wij zouden daarvan een deel (17-3-2006 t/m 2-4-2006) terug ontvangen.Na 3x gemaild te hebben kreeg ik te horen datonze bankrekening nr's niet bekend zouden zijn.Deze heb ik alsnog doorgegeven, zowel van mijzelf als van mijn oudersIk heb in alle mails laten weten dat het om 2 debiteuren ging (2 debiteurnummers, 2 verschillende adressen).Na mijn derde mailtje heeft het een een maand geduurd, toen heb ik nog maar een mail gestuurd en kreeg als antwoord dat het bedrag binnen een week terug gestort zou worden.Mijn ouders hadden inderdaad het bedrag terug gekregen, maar tot op heden (nu inmiddels weer een maand) is er bij mij nog steeds niets terug gestort.Ik vind het zo langzamerhand wel genoeg en wil graag dat de ze het bedrag terug storten.Kan ik deinternet provideraangeven dat zij met terugwerkende kracht over de "wachtende periode" een percentage bovenop de creditnota dienen terug te betalen (iets van 1% per dag o.i.d., een soort van wettelijke rente).Ik verneem graag wat de mogelijkheden zijn.Met vriendelijke groet,

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.