Toen ik net 18 werd heb ik bij de rabobank een creditcard aangevraagt en heb deze gekregen zonder ik inkomen kreeg op mijn bankrekening omdat mijn vaste lasten gedekt werden vanuit XONAR (ik weet het, erg dom van me). Nu kwam ik twee jaar geleden bij schuldhulpverlening en werkte aan mijn schuld hier ben ik vroegtijdig weer uitgegaan en dat had schuldhulpverlening goedgekeurd. Al vond ik het vreemd omdat ik die schuld had, goed verder niet meer bij nagedacht ook stom..
Nu ben ik bijna 3 jaar verder en krijg ik een brief van agin otten gerechtsdeurwaarder dat ik mijn schuld in een keer moet betalen voor 30 april (over een paar dagen dus) dit kan ik zowiezo niet. Maar mag een gerechtdeurwaarder dit wel eisen als ze 3 jaar niks hebben laten weten. Met mijn inkomen kan ik ook geen betalingsregeling treffen wat moet ik nu doen??