Ik heb sinds 1996 een creditcard(mastercard) van ABN-AMRO. De aan deze kaart gekoppelderekening stond altijd alleen op mijn naam. Door diverse overlijdens in onze omgeving en de troubles die gepaard gingen, omdat de rekening op één naam stond, heb ik eind 2002 de naam van mijn man bij mij op de rekening laten zetten (en/of). Dit was alleen een formaliteit, hij wilde geen creditcard of bankpas. Onlangs had ik een vraag aan de creditcardservices en daar vertelde ze me doodleuk, dat ze me geen antwoord konden geven, omdat het hoofdaccount op naam van mijn man staat. Vervolgens hebben zowel het kantoor van ABN-AMRO, als mijn man en ik om een formulier gevraagd waar de handtekening van mijn man onder stond en zij beweren dat ze dat niet kunnen laten zien.
Tegen het kantoor in Rijswijk zeiden ze dat er bewijzen geleverd moesten worden van afschriften waar alleen mijn naam opstond. Deze werden opgestuurd en vervolgens werd gezegd, dat het niet het juiste bewijs was. Het beste was om de creditcard op te zeggen en een nieuwe aan te vragen op het hoofd-account met mijn naam. Deze formulieren hebben wij half september in 2 verschillende enveloppen, naar 2 verschillende postbussenverstuurden nu wordt gezegd dat beide enveloppen nooit zijn ontvangen.
Ondertussen heb ik een probleem, want in Europa heb je een pincode nodig om je creditcard te gebruiken en deze willen ze niet aan mij leveren, omdat mijn man de vragen die zij aan hem stellen, niet kan beantwoorden.
Kunt u mij zeggen wat ik moet doen? Ik lig hierover al sinds augustus met de ABN-AMRO in discussie en ze doen er helemaal niets aan. Ook het kantoor in Rijswijk heeft het opgegeven na de nodige discussies. Ook zij lopen iedere keer tegen een gesloten deur.