In november heb ik bij de ANWB webwinkel kleding besteld. Deze moet je vooraf betalen. Een aantal kleding stukken heb ik retour gestuurd. Per mail heb ik hiervan de bevestiging gekregen met de credit factuur. Ik zou mijn geld binnen 1 week retour ontvangen. Na 3 weken had ik nog steeds mijn geld niet.
Ik heb eerst een mail gestuurd, hier werd niet op gereageerd. Daarna ben ik maar het 088 nummer gaan bellen. Er werd niet verteld dat je extra kosten moet betalen voor dit nummer. De meneer aan de andere kant van de lijn, vertelde dat mijn geld teruggave bovenaan het lijstje zou staan. Een week later stond mijn geld nog steeds niet op mijn rekening. Dus ik weer bellen. "Heel vervelend en slordig dat u nog steeds niet bent terug betaald. U staat bovenaan de lijst om terug betaald te worden", dat zei de mevrouw aan de andere kant van de lijn.
Ja hoor, hèhè, een week later stond mijn geld eindelijk op de rekening terug gestort. Daar was ik blij mee, totdat ik mijn telefoonrekening kreeg.
Ik had extra kosten gemaakt. Ik snapte niet waarom totdat ik het nummer zag en terug vond dat het de ANWB was. Ik had voor iets meer dan 4 euro telefoonkosten. Kosten die ik heb moeten maken, omdat de ANWB mij niet terug had betaald.
Omdat ze niet op mailtjes reageren, ben ik een brief gaan schrijven met de vraag mij mijn telefoonkosten terug te betalen, omdat het niet mijn fout was dat ik moest bellen. Helaas heb ik nog geen reactie ontvangen, na een maand. Deze week heb ik nog een brief gestuurd, met de vraag dat ik mijn geld terug wil.
Nu mijn vraag aan de helpers, wat kan ik doen als de ANWB niet reageert en niet mijn geld terug geeft? 4 Euro is opzich niet veel, maar ik kan er een hoop andere dingen van doen, bovendien is het allemaal niet nodig geweest.