hallo,ben als schoonmaker werkzaam. het gebouw waar ik mijn werkzaamheden verricht word per april overgenomen door een andere schoonmaakbedrijf. contract wisseling heet dat. nu heb ik 37 jr. voor deze schoonm.bedrijf gewerkt. nog 3 jr. en het is een diamanten jubileum . tot mijn 65 ste moet ik nog 3 jr. dus nog 3 jr. bij nieuw schoonm.bedr. nu mijn vraag. ben ik die 37 jr. kwijt bij die contr.wissel. ? heeft iemand dit meegemaakt ? zijn er juridische regels die dit regelen ? heel graag jullie antwoord hierop, waarvoor mijn hartelijke dank. jan