BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Contract KPN

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
22-02-2006
  •  
1 antwoord
  •  

Wij zijn vorig jaar overgegaan van Wanadoo Go naar Wanadoo Family, dus adsl via Wanadoo zonder KPN.Wanadoo zou alles met de KPN regelen, stoppen van facturen enz. Voor het stoppen van de facturen van KPN gelden twee regels, 1: langer dan een jaar abonnee zijn en 2: geen nieuw contract afgesloten in het laatste jaar. Vorig jaar zijn wij door KPN telefonisch benaderd met de vraag of de adsl (GO) bevalt. Dit is bevestigd waarna er werd mede gedeeld dat we twee maanden gratis zouden krijgen. Leuk dachten we nog. Vervolgens krijgen we nog steeds facturen van KPN. Hun reactie is dat wij een nieuw contract zijn aangegaan tijdens het telefoon gesprek. Even ter verduidelijking, tijdens dit gesprek is er niet over een werfingsactie, een nieuw contract of iets dergelijks gesproken. Ook hebben wij geen brief als bevestiging ontvangen . Wie heeft er dezelfde ervaringen met deze praktijken van KPN en wat kunnen we er aan doen.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.