In September heb ik mijn abonnement opgezegd op het schoonmaken van mijn containers door "De Wasbeer" in Staphorst. Desondanks is er wel 49,50 euro van mijn rekening afgehaald. Na heel veel telefoontjes e-mails enz. heb ik nog steeds mijn geld niet terug en mijn containers worden ook niet meer schoongemaakt. Ze hebben een paar keer toegezegd dat ik mijn geld terug krijg. Nu beweren ze dat er een nieuwe eigenaar is die niet doet aan geld teruggeven. Weet iemand hoe ik mijn geld terug kan krijgen?