BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

conflict met specseavers

Bijdrage door gebruiker
16-11-2010
6 reacties
In nov 2009 Heeft mijn vrouw een bril bij specseavers gekocht. Hun regelden de vergoeding met het CZ. De vergoeding was in ons geval € 100,- bij de plus verzekering.
Dit bedrag werd gelijk van de nota afgetrokken.Bijna een jaar later op 15-10-2010 is er zonder ook maar enige berichtgeving € 100,- afgeschreven van onze rekening met de volgende omschrijving. Automatische afschrijving zorgverzekering.Na herhaaldelijk telefoneren nu +/- 4 weken wordt ons steeds verteld dat ze het op kantoor aan het uitzoeken zijn. Zelf heb ik met mijn digicode via het CZ gecontroleerd of het bedrag door CZ is overgemaakt, mijn vrouw heeft ook met CZ gebeld en die hebben geantwoord dat specseavers naar het CZ moest bellen. Dit heeft mijn vrouw Specseavers meegedeeld en kreeg daar als antwoord, die kunnen wel veel vertellen maar wij willen het in onze administratie zien.Wat kunnen we doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.