Ik heb pensioen van Generali,nou heb ik nog een bedrag van €3,565,45 tegoed bruto!
Ik ben vorig jaar 65 geworden op 18-04-2010.
Bij Generali (zeer onvriendelijk) zeggen ze dat ze af moeten wachten op de belasting berekening loonheffing, heb ik de belasting gebeld en die zeggen dat ze dat zelf moeten doen via de website!En ze mogen al 52% eraf halen en dan uitbetalen,de rest met de jaaropgave,zeiden ze bij Generali of ik gek was geworden ze hadden 150.000 mensen die geld terug krijgen en ze wachten net zo lang tot ze de toestemming van de belasting krijgen,ik was geen individueel.Nou dan kunnen ze de rente goed op laten lopen, zo krijgen wij nog lang niets,en als opmerking van Generali bij de belasting zegt iedereen toch wat anders,toen heb ik gezegt zeker net als bij jullie!Toen einde gesprek!