BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

communicatiestoring

Bijdrage door gebruiker
20-03-2005
1 reactie

geachte lezers,enige tijd geleden belde ik in het week end naar de huisartsenpost,omdat mijn zoon ziek was. Nu ontvang ik 2 facturen van DFA ( deadministratieve dienstverlener ). 1 voor mij ( ik heb gebeld?) en 1voor mijn zoon. In overleg met DFA heb ik 1 factuur betaald, en 1bewaard. Zij zouden vragen aan de huisartsenpost of dit wel klopte.Later kreeg ik een betalingsherinnering. Toen ik wederom mailde datnaar mijn mening de factuur niet klopt, kreeg ik wederom het verhaaldat zij alleen de rekening stuurden, en niet inhoudelijkverantwoordelijk waren, en dat aanmaningen automatisch verstuurd werdenen ze die niet tegen konden houden.. Daarop heb ik hun gemaild dat ikerop vertrouw dat zij weer contact gaan zoeken met de huisarts, en datik aanmaningen als niet verzonden beschouwde.Nu krijg ik een aanmaning dat ik binnen 10 dagen moet betalen, of erkomt wettelijke rente bij. Ik maak mij niet zo druk om de wettelijkerente over €25,- maar het is een principe kwestie.Ik heb ze nu gemaild dat ik de hele situatie erg irritant vind worden,dat ik geenszins van plan ben te betalen. en heb ze gesommeerd binnen 7werkdagen de factuur aannnemelijk te maken of anders een gerechtelijkeprocedure te starten.Wie weet raad.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.