Hallo,
Volgens mij is ongeveer een jaar geleden vastgesteld dat er maximaal 16% rente voor een lening gevraagd kan worden. Voor nieuwe leningen was dat zo per 1-7-2006 en bestaande leningen per 1-7-2007.
Nu heb ik een lening die ik ongeveer 4 jaar geleden ben aangegaan tegen een rente van 21%.... Ik betaal nu dus nog steeds 21% en ga er vanuit dat dit per 1-7 16% wordt. Is het zo dat ik nu wat ik een jaar lang betaald heb terug kan vorderen?
Alvast bedankt voor jullie reakties.
Patrick