25 maart heb ik een geschil en vervolgens een claim geopend.Gisteren (13-05) krijg ik ineens bericht dat de claim gesloten is in het voordeel van de verkoper, omdat ik het pakket (bestaande uit drie pakken/kostuums) ontvangen zou hebben. DIT IS NIET HET GEVAL! 5 Mei heb ik nog gemaild dat ik een klein zakje met schroefjes heb ontvangen en dat niet de kostuums/pakken geleverd zijn. Ook heb ik hier bewijs aan toegevoegd. Ik heb hier echter geen reactie op gehad van PayPal. Ivm COVID-19 heb ik rustig afgewacht, omdat het verwerken nu natuurlijk langer duurt.
In het kort nog een keer de situatie:
Ik en mijn zoon hebben drie pakken besteld bij Bojoni. Voorafgaand gevraagd of gedeeltelijk retourneren mogelijk was incl. refund. Dat kon volgens de verkoper. Ik heb besteld en betaald (zie rekening). Direct daarop krijg ik een mail dat gedeeltelijke refund via Paypal niet kan. Ik stel voor de bestelling te annuleren en één pak te bestellen. Verkoper gaat akkoord (20 maart), maar gebeurt niet. 26 Maart wordt mij verteld dat de pakken 2 dagen geleden zouden zijn verstuurd, maar er is geen Track&Trace. Deze zou dezelfde dag gestuurd worden. Niks ontvangen. Dit was ook niet de afspraak. 6 April mailt "de baas" van Bojoni dat hij dezelfde dag met een oplossing komt. Niks gehoord. Nog steeds geen pakken/track&trace/geld. Uiteindelijk kreeg ik een Track&Trace, maar die klopte niet. Ontbraken twee cijfers. DHL gebeld en daar wisten ze ook van niks. Ik krijg constant tegenstrijdige en foutieve informatie van de verkoper. Dus geschil geopend en een claim ingediend bij PayPal. Ik heb GEEN PAKKEN ontvangen, maar SCHROEVEN! Ik heb via PayPal betaald, omdat er mij gegarandeerd werd dat ik beschermd ben!?
Ik heb duidelijk bewijs dat de verkoper mij heeft opgelicht en dit ook aangeleverd, maar PayPal reageert niet meer op mijn berichten en de klantenservice is telefonisch niet bereikbaar. Ze hebben de behandeling van de claim steeds stilzwijgend verlengd en ineens is daar een uitspraak, zonder mij de kans te geven de reactie van de verkoper te weerleggen. Ik heb geen idee meer wat ik kan doen, maar ik wil mijn geld terug. Het gaat om een kleine 900 dollar!
Iemand een idee?
[Edit redactie: foto verwijderd, privégegevens]