Mijn vraag is: Als er uitspraak is gedaan door de politierechter en die vond de vordering te ingewikkeld voor deze zaak, hoelang heb ik dan nog om het resterende bedrag als nog te eisen via een civielezaak??
Kan dit trouwens en bij wie moet ik wezen, om verder te gaan voor het resterende bedrag of wat ik ge eisd had??
Kan de gedaagde partij hier ook weer in tegen werken, zijn die verplicht om te betalen of kunnen ze weigeren, en wat moet ik dan doen.
Ik heb een tijd niet kunnen werken, wil hier voor geld eisen van de dader.
Hoop op jullie antwoord.