BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Chipper , en toen?

Bijdrage door gebruiker
08-09-2004
4 reacties

Hoi,

Wie is er verantwoordelijk voor de regels rond om CHIPPEN?

dus de minimale oplaad van 5 euro, of dat je niet 3 euro op je rekenig TERUG kan zetten maar dat dan je chippas helemaal leeg MOET en daT ALS JE DAT OP VRIJDAG AVOND DOET, ZODAT je WL 10 e kan pinnen, hopelijk, dat je EIGEN GELD er pas DINSDAG IS!!!!!!!!!!

Of te wel ik mag mijn eigen 3 euroNIET op mijn chipper zettenMAAR ik mag het er ook niet AFHALEN hoe het mijn uit komt!!!

WIE is er verantwoordelijke voor deze dwangmatige , gevoelsmatig FASCISTISCHE TENDENSEN.

Waarom fascistisch?

Om dat ze meDWINGEN!

en als ik SLECHTS 3 EURO HEBben ik blijkbaar veroordeelt omdat ik weinig geld heb!!!

HET IS MIJN GELD EN MIJN CHIPPAS EN MIJN REKENING.

HET IS G#V#D

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MIJN LEVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ookal heb ik weinig geld

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)